Eflinshine Babykalamar Benim ikisininde kese yuvarlak ikiside sola yerlesik ayalarim hep usuyo bulanti, idrar rengimin acilmasi bile aynı oglum olursa oglum icin kiz olursa kendim icin sevinicem ikiside canımız sonuçta sadece insan olmayana heves ediyo okadar😊
Babykalamar Eflinshine ayaklarim ikisindede buz gibiydi idrarim ikisindede apacik sari ama farkli cinsiyet🤣🤣
Bebelivekedili Asilmom50 2 hafta sonra size göndersem bakar mısınız beni şok ettiniz neredeyse tüm tahminleriniz doğru ya
Ucarbabyy Asilmom50 ya benim bir oğlum var doktora en son gittiğimde kesin kız dedi bende heveslendim balon falan patlattım bu doktora da ilk defa gidiyorum çok güvenmedim de acaba oldu hep ama belirtilerim karnım oğlumun aynısı yeni ultrasonunu atayım çok arada kaldım ya
Asilmom50 Ucarbabyy 6-7 haftalık ultrason görüntüsünü at canım ama doktor ne dediyse o biz doktordan daha iyi bilemeyiz
Asilmom50 Ucarbabyy pardon bakmışım sana zaten o kadar çok kişiye bakıyorum ki unuttum kusura bakmayın 😃
Asilmom50 Ucarbabyy bu kadar büyük bilmiyorum canım ben ramzi teorisine göre bakıyorum 6-7 haftalık yani
kubrakta Asilmom50 https://mutluresim.com/images/2024/01/21/nclDTQ.jpg. Biri 8 hf biri 10 hafta bana da bakar mısın 🌸
Cennet-polat G_sah87 ama sağda gibi ya anlayamadım 10haftalik benimde bakalım ne olcak hayırlısı olsun tabi bir oğlum var kızım olsun çok isterim ❤️
G_sah87 Cennet-polat aynı benimde bir oğlum var ve maşallah çok hareketli kızım olursa belki dedim bana acır😂 ama tahminler erkek cıktı hayırlısı artık hepimiz için