Cennet-polat Cennet-polat alttaki ortada gibi olan rahim içinden bakıldı üstteki iki hafta sonra karından çekilen canım
Eflinshine Babykalamar Benimde ultrason fotograflari birebir aynı kendimi erkek fikrine alıştırdım ama umutlanmakta istemiyorum🤭 Saglıklı hayırlı evlat olsunlar
Babykalamar Eflinshine kizimdada kese fasulye oglumla ayni yere yerlesmis kese bile rahmimde ayni yere yerlesmis ama kiz geliyor bende ogluma arkadas olur erkek geliyor diye dusunup kendimi alistirmistim ama sok gecirdim🤣
Beybitooo Asilmom50 ay benimde 5 haftalık kese fotosu var ama bugün kontrole gidicez 8 haftalık gelince atsam bakar mısınız 🥰
Babykalamar G_sah87 evet oglumunkiyle herseyim ayni ayaklarimin usumesine kadar tut bebegin yerine kadar ayni ama kizim olucak
G_sah87 Cennet-polat yok hayır yarın 9 haftalık olucak ramzi teorisi instagram da önüme çıkınca merak edip baktırdım bende😂
Eflinshine Babykalamar Benim ikisininde kese yuvarlak ikiside sola yerlesik ayalarim hep usuyo bulanti, idrar rengimin acilmasi bile aynı oglum olursa oglum icin kiz olursa kendim icin sevinicem ikiside canımız sonuçta sadece insan olmayana heves ediyo okadar😊
Cennet-polat G_sah87 ama sağda gibi ya anlayamadım 10haftalik benimde bakalım ne olcak hayırlısı olsun tabi bir oğlum var kızım olsun çok isterim ❤️
Ucarbabyy Asilmom50 ya benim bir oğlum var doktora en son gittiğimde kesin kız dedi bende heveslendim balon falan patlattım bu doktora da ilk defa gidiyorum çok güvenmedim de acaba oldu hep ama belirtilerim karnım oğlumun aynısı yeni ultrasonunu atayım çok arada kaldım ya
bmmmm G_sah87 https://dosya.hizliresim.com/lj0zyKOkKSmDprN/file benimkini de yorumlar mısınız rica etsem 😇 Asilmom50 Asilmom50
G_sah87 Babykalamar teşekkür ederim amin inşallah Allah bütün hamişlerin me istiyorlarsa sağlıklısını versin 🙏🏻😊