tugbatosun bende mağazasında yaşadım insanları ugrastıryorlar aldığım ürünü yanlış aldım beden olarak iade etmek durumunda kaldım kredi kartı diye kart laızm dediler kartla gittim silip lazım dediler ondan öncede silip önemsiz dediler attım atınca da ürün elimde kaldı. Numaramı veriyorum faturam gözükmüyor sonra bir başka temsilci bakınca bulundu vs vs en son çek aldım da pes ettim hamile halimle beni sinir ettiler bekle bekle