@tugbatosun aynısını yaşadım malesef ..
16 Aralık’ta oğluma küvet kova maşrapa siparis verdim 19 da bolt kargoya verilcek diye mesaj geldi kargo takibi yapilmiyor internet sitesinde siparisim gözükmüyor arıyorum sikayetinizi olusturduk kisa zamanda size donus yapilcaktir diye diye gecen hafta bida arayinca kargonuzu tekrar yollayalım yada para iadesi yapalim dediler iade yapin dedim ne para geldi ne kargo .. hala arıyorum ayni terane çözüm yok para gitti çöp oldu Malesef ki