tugbatosun ben yaşıyorum ama şöyle bende tulum hastane ciksii aldim 8 inde sonra agt denen kargoya verildi. Scotty kargo ertesi gün kapima getiriyodu bu agt gelmedigi halde iade yapip ulasilamiyor yazmislar. E bebek sadakat kismini aradim oraya olayi anlattim eve tekrar kargo gelmesi için talep oluşturttum sonra baktim hala talebe donus yok. Bugün aradim tekrar dedim benim talebe donus olucaksa scotty kargo ile yollansin agt gene getirmicek kargoyu yine ayni seyleri yaşamak iatemiyorum dedim tekrar scotty ile gonderilmesi talebinde buluncaklarini soylediler hala beklemedeyim bakalim yine olmazsa bana parami iade edin dicem ama artik gercekten sıktı sacma sapan kargolar ile calisiyolar eve gelmeden kafalarina gore iade ediyolar kargoyu. 😢🙏