Umaymomy Gzmmtrkmn Yok canım uygulamaya göre son 5 beklemedeyiz normal istiyorum ama nasip bebek nasıl gelmek isterse artık 🥰
aliininanasi Gzmmtrkmn kızlar bu hapy mom şafağı doğru mu çıkıyo😅 böyle 36-37. Haftalarda doğurma imkamımkz var mı ben 40 a kadar bekleyemem 😅😅😅
Ezoo28 aliininanasi bende aynı sabırsızlıktayim 38 de sezeryana gün verdi 40. Haftaları falan bekleyemicekmisim de 😂
Gzmmtrkmn aliininanasi valla benim sezeryan olduğu için 10 gün falan erken oluyor happymoma göre, bakalım senin bebiş ne zaman gelecek 😊
Bayramiye Cagla-28 merhaba bende 38/1 bebek önde gidiyor ve kilosu fazla olursa normal doğum zorlaşabilir dedi doktorum ben normal istiyorum ama bebeğimün gelmeye niyeti yok egzersiz yapıyorum hurma ve ada çayı içiyorum gelsin diye ama tık yok siz neler yapıyosunuz
Ozlemkaan Son 76 💕 bir yandan çok az kaldı yani bir de bu rakamın 40 haftaya göre olduğunu ve daha önce de doğma ihtimali olduğunu düşünürsek, bir yandan da sanki zaman durdu geçmiyor gibi 😂
mydeno13 Oznuroznuro ben gittim kbb vermedi kadın doğumcu o gerek görmedi ise yazmam diyor özeldeki doktor bitkisel prosban önerdi içtim Şuan ama hala aynı öksürüyorum Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏
Ezoo28 Gzmmtrkmn biran once zaman geçsin de bebeğime kavusayim istiyorum günler gectikce hasret cekiyorum sanki 🥰
goncacem Gzmmtrkmn şu an için öyle gözüküyor ☺️ ama inşallah son haftaya kadar beklemek zorunda kalmam çünkü artık bel ağrımdan duramıyorum 😔
Ezoo28 Gzmmtrkmn amin hepimizin bekleyişi sağ saglim kucağımıza almayla biter inşallah vakti zamanı gelince 🤲🥰
aliininanasi Gzmmtrkmn 53 gün var uygulamaya göre 😂 ama ssanki çok 53. önceden ilk zamanlar daha az vardı şimdi zaman geçmiyo
Gzmmtrkmn _Hulya7106 aminnn inşallah canım rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏