aliininanasi Gzmmtrkmn 53 gün var uygulamaya göre 😂 ama ssanki çok 53. önceden ilk zamanlar daha az vardı şimdi zaman geçmiyo
Gzmmtrkmn aliininanasi sona geldikçe zaman asla geçmiyor, hele 1 gün kala sanki 1 sene gibi uzun geliyor 🥵
Ezoo28 Gzmmtrkmn amin hepimizin bekleyişi sağ saglim kucağımıza almayla biter inşallah vakti zamanı gelince 🤲🥰
MinikkCivcivim Gzmmtrkmn 85 gunum kaldi normal olcak insllh benimde 3.gebwligim dogumdan ayri korkuyorum acikcasi dogum sonrasindan ayri korkuyorum allah yardimcimiz olsun🤭🙈
Elfanne Gzmmtrkmn benimde sezeryan 35+3 esası kanala iyice girmiş dedi doktor uktrasonda göremedik bile yüzünü eğer acele etmezse son 25 gün sonra sezeryan olcam
Elfanne mydeno13 yaa o bendede var acaba ameliyat esnasında öksürük olursa komplikasyon gelişmez mi bizde ya çok korkuyorum bu konu hakkında bilginiz var mı
mydeno13 Elfanne inanın yık geçsin diye duş ediyorum tabbm hayırlıysa geçmesini nasip etsin sabaha kadar öksürmek den göbeğim çatlayacak diye korkuyorum artık
seizetheday Gzmmtrkmn hazır çok şükür oğlum da olduğu için hazırladım ağırlaşmadan onun peşinden koşmaktan bir şey yapamıyorum yoksa