Benimde 2nci sezrynm olcak 2 haftam kaldi ilkinde enfeksyon olmstu dikislerimden sivi geliyodu cok gec toparlanmistim cok zor gecti benm icin umarm 2ncide boyle seyler yasamam aklm hep.ilk cocugmda acaba onu ihmal edermiyim napicam ikisine yetisblr miyim diye aklmda bi suru soru var malesef