Sidelya_ ben istemezdim biliyo musun çünkü neyle karsilasicam bilemiyorum. İkinci erkek olsaydı eşim oğlum oğlum onun üstüne düşerse bu sefer kızım mahsunlasicak çok duygusal bi kız çünkü.
Görümcem de benle birlikte hamile. Onunda ilk çocuğu erkek. 2.de kız olsun çok istedi ama öyle böyle değil daha cinsiyet belli olmadan kız ismi belliydi. Ama erkek oluyormus baya baya morali bozuldu.