yarencaliskan 1anne3bebe bende oğluşumu bırakıcam cidden arkada evlat bırakmak çok zormuş sağ Salim doğuralım inşallah
yarencaliskan Merve171214 aslında pozitifim öyle böyle gecicek bu çocuk bır sekılde cıkıcak 😀 ama insan tedirgin oluyor işte
Hatice--- yarencaliskan benim de ikinci sezaryen olacak mart sonu Nisan başı gözüküyor korkuyorum ya inşallah ilki gibi normal geçer 🥲
Hatice--- yarencaliskan inşallah sağlıkla gelsinler güzel geçer eminim ilkini yaşayınca biraz daha normal düşünebiliyor insan benim sıkıntım doğumun başka bir şehirde denk gelecek olması sadece stres Başka bisey değil 😄
Tgba2727 yarencaliskan Gayet rahattı hatta ilk doğumla arasi 1.5 sene sonraydi ilk çocuğumuz 28 günlük ken vefat etmişti o yüzden ikinciyi çok geçmeden düşündük şu an da arasından 8 yıl.gecmis olacak 2. Sezeryanimin
yarencaliskan Elifdddd korseyi ilk doğumdada kullandım aşırı ama aşırı memnun kaldım 1 ay boyunca sabah akşam uyurken takılıydı cidden mucizevi Roll on karın korsesi diye geçiyor eczaneden almıştık
yarencaliskan Tbyk bilmiyorum ki tekrar aynı yerden kesildiği için mi cidden bilmiyorum yaşayıp görücez 😕
yarencaliskan Tgba2727 benimde arada tam 2 buçuk yaş olucak inşallah sezeryanımın teşekkür ederim inşallah benimde sizin gibi güzel geçer canım Allahım sizde sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bebeğinize
Tgba2727 yarencaliskan Aminnn inşallah rabbim cümlemizin de sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder zamanında gelirler inşallah
Dilooo yarencaliskan hayırlı olsun şimdiden canım valla bende ikinci sezeryan olacağım iki hafta sonra bende korkmaya başladım nolacak nasıl olacak diye geride birde yavrumu bırakıp nasıl gideceğim düşüncesi beni de sardı şimdiden ☺️
yarencaliskan Dilooo seninde hayırlı olsun canım benim cidden biz hormonlardan dolayı dahada kendimizi yıpratıyoruz inşallah sağ Salim doğurup evlatlarımızı büyüteceğiz