Narineee bak ben sana kendimden örnek vereyim 2 haftalıkken öğrendim tedavi gebeliği olduğu için 5.haftada gittim muayeneye 5 haftalık dedi keseyi gösterdi dün gittim aradanda bunarada 2 hafta gecti 7 haftalık olmam gerekirken 6 haftalıkmış kalp atışı duymak için gitmiştik duyamadan geldik 10 gün sonra gel dedi ama biz garanti olsun diye ayın 16sına aldık randevuyu karışık bu işler herseye moralini bozma zaten olacak olunca olur sen bisey yapamazsın Allah’a dua et beslenmene dikkat et insallah da istediğin sonucu alırsın Rabbim kimsenin emeğini karşılıksız koymasın zor sürecler insanı yıpratıyor sağlıcakla kal canım güzel haberlerini bekliyorum💐💕