Merhaba hanımlar gebe oldugumu öğrendim yaklaşık 3 hafta oldu test yapmıştım sonra sabahına kan verdim 2 bin civarında değer çıktı 3 gün sonra tekrar verdim 8 binlere çıkmıştı 2 doktora gittim birisi 6 haftalık dedi kese var bebek daha yok dedi birisi de bugün gittim daha 4 haftalık dedi pek birşey anlamadım kafam çok karıştı benim hesabıma bebeğin şuan 6. Haftasında olması lazım. Benim gibi olanlar var mı.