Narineee benim kesemde böyleydi ilk gittiğim doktor kesen bozuk kürtaj olmann lazım pazartesi gel demişti gittiğimde cumartesi günüydü bugüne olmaz pazartesi gel pazartesiye kadar da kan sulandırıcı ilaç bide prolüton iğne verdi ( kanamam vardı ) pazartesi günü 3 doktor gezdim bana 10 gün verdiler 10 gün sonrasında hala bebek ve kalp atışı olmazsa o zaman kürtaj şuan kürtaj demek için çok erken dedi salı günü ilk doktora tekrar gitmek zorundaydım ilaçların reçetesini yazdırmak için alttan muayne etti yolk salk var ama HcG değerine göre kalp atışı gözükmüyor 2 gün sonra tekrar gel dedi bi daha kapısından geçmedim 10 gün bekledim 10. Gün bebeğimin kalp atışını duydum pıtır pıtır 7-8 haftalıktı şimdi 1 yaşında allaha şükür kalbini ferah tut allah hayırlısını nasip etsin hakkınızda 🙏🏻