[silindi] oturarak kılmak şöyle oluyor☺️ tahiyyat okumak için oturduğumuz şekilde oturuyoruz. Niyet edip aynı şekilde tekbir alıyoruz . Okunacakları okuduktan sonra tekbir alıp rükû ya gidiyoruz dışarıdan bakıldığı zaman egildigimiz belli olacak kadar eğilmek yeterli dizlerimize kadar başımızı egmemize gerek yok tekbir alıp dik pozisyona geliyoruz tekrar tekbir alıp secdeye gidiyoruz.🌹