Canım bebek sıkışacak diye hiç düşünme daha geçen hafta kuran kursu hocamızla konuştuk bu konuyu. Bebek sıkışmaz Allah’ın izniyle dedi ama son haftalarınizda artık agirlastiginiz için oturarakta kilabilirsiniz dedi. Ben 30 haftalığım ayakta kılıyorum. Bebek sıkıştığı için değil ama kendim çok sıkışmaya başladım karnım büyüdü haliyle☺️ ilerleyen haftalarda nasıl yaparım bilmiyorum bakalım. Sen daha 14 haftalikmissin bebek sıkışır diye düşünme normal kıl bence namazını Allah’ım her şekilde kabul eder Allah’ın izniyle🥰 orucu sormuşsun onada benim düşüncem ben ilk hamileligimde oruç tutmuştum bende ilaç kullanıyodum akşamları iciyodum iftardan sonra. Herhangi bi problem olmadı☺️ Allah yardımcımız olsun inşallah canım ❤️