Rozalii-67 hiçbir şey olmaz merak etme, kendine vesvese yapma. 6 aya yaklaştım hâla normal bir şekilde kılıyorum namazımı, son aylarda zorlanırsam oturarak kılarım. Bebeğin amniyon sıvısı bebeği yeterince koruyor ve içerde rahatça yaşayabileceği kadar alan var.