Gokceulcay _Feslegennn__34 Ben 2 gün önce test yapmıştım silik çizgi bile yoktu 2 gün sonra yaptım çizgi cıkmıştı☺️
_Feslegennn__34 Gokceulcay Hayırlısıyla inşallah yavrunuzu kucağınıza alın Rabbim bana da nasip etsin inşallah gebelik vardır🥹
Yenibirannee _Feslegennn__34 evet bende gördüm inşallah vardır. bende adetime 5 gun kala görmüştüm baya silik cizgi ve kan vermiştim. beta 18 iken öğrenmiştim
_Feslegennn__34 Yenibirannee Ay inşallah dediğiniz gibi vardır inşallah ben de hayırlısıyla doğum gününde güzel bir süpriz olur benim için🥹
Yildiz_20 _Feslegennn__34 evet bende aynen böyleydi adetimden bir gün öncede yapışdım hafif belirginleşdi adetden geçdi ozaman tam kızardı sizde var eminim
_Feslegennn__34 HelloooMomy Yok zaten bu erken gebelik testi değil normal bir kız ben bunu 31 de falan vardı yaptım o erken gebelik testini almadım merkeze çok uzak adet günümü bekleyeceğim yine bu testim var onu da çıkar diye umut ediyorum inşallah vardır canım 🥹
_Feslegennn__34 Yildiz_20 Sizinki de böyle çok aşırı silik miydi böyle zormu görünüyordu inşallah sonu güzel biter inşallah vardır çok heyecanlıyım eşime bile söylemiyorum şimdi de her kırıklığına uğramak istemiyorum
HESA20 _Feslegennn__34 ayy var gibi 🥹daha günün olmasına rağmen silik çıkmış bence var gibi Allah’ım inşallah vardır🤲
_Feslegennn__34 HESA20 ayyy böyle var dedıkce kalbim yerinden çıkıcak gibi oluyor inşallah vardır canım ya 🥹
_Feslegennn__34 RukiyeMM Ay inşallah vardır böyle bebeğiniz bile demeniz beni çok mutlu ediyor inşallah vardır yarabbim🥹🥹😍
Mrv-Aksy Yildiz_20 benim 1 günüm geçti az önce test yaptım Sizin ilk test gibi baya silik çıktı ya var ile yok arası 🥹 inşallah vardır
Busragurpinar _Feslegennn__34 benimkide çok silik canım ve okadar stresliyim ki tekrar test yapmaya korkuyorum 🥺 ama seninki daha belirgin benim silik çizgiden bakınca hemen görmüştük seninkini 💕