Anneolmak38 Sedoliko Bende kayıt için bugün gittim kalp atışını duyup duymadigimi sordular bende daha duymadık 2 hafta sonra duyacağız dedim kalp atimindan sonra gelin kayıdı ozaman alıyoruz dedi 🌼
Anneolmak38 nurr_kbr Canım benimde kese göründü 5+6 bebeği bizde göremedik bebeği görememek çok normal
nurr_kbr Anneolmak38 aynen öyle canım benim içim rahat Allah’ın izniyle vardır diye düşünüyorum benim erken gitme sebebim bende ilk kizimda gebelik troiti vardı ve kan sulandırıcı iğne kullanmıştım. O yüzden bunda da eğer gerekirse hemen başlanır diye gittim
Pelsa Kızlar ben bugün keseyi görmeye geldim fakat doktor idrara sıkışık değilsin dedi göremedi rahmini bile göremiyorum dedi simdi su içtim bekliyorum normal mi
nurr_kbr Pelsa çok normal çünkü aynısı başına geldi ve doktor aşırı bastırdı karnıma iki gündür canımın acısı geçmedi 🙄 bende de sadece keseyi gördü
Pelsa nurr_kbr o kadar gerildim ki simdi bekliyorum sıkış tekrar gel dedi tekrar bakacak ama görmek için zorlamadı doktor bekleyelim dedi
nurr_kbr Pelsa valla bende çok korktum bastırınca 😔 sonra düşündüm herhalde bilinçli bastırmıştır yani brbege bir zararı olmamıştır diye eğer bide onu sorarsanız çok sevinirim fazla bastirdiklarinda bir sıkıntı oluyor mu ki
Cemre44 Kızlar cumartesi ilk kez gidicem doktora çok mu su içmek gerek boşa gitmiş olmayım bari. 5+1 olucam gittiğimde
K-1997 Cemre44 valla doktorum bana idrara sıkışık gel demişti oyüzden ben öyle gittim ultrasona sanırım daha iyi gözüküyormuş öyle olunca
Ok_Ailesi Cemre44 Cemre44 bende cumartesi günü gidicem Allahın izniyle 5+3 olucam banada doktorum idrara sıkışık gel dedi
K-1997 Swan97 @Sedoliko . Bakın ben ufak tefek şeyleri liste yaptım tabi oda takımı anne yanı beşik bebek arabası falan yazmadım
Swan97 K-1997 yya süpersin 🥹❤️❤️ çok heyecanlı süreç kızlar🫶🏻 o heyecanı yaşamak için sabırsızlanıyorum
Sedoliko K-1997 yaaaa sen harikasın 😍 bende yavaştan listeye başlamak istiyorum başlangıç için çok iyi oldu bu liste 🙏🏼❤️
K-1997 Swan97 çeyiz yaparken de çok güzel geçmişti o süreç aklıma geldi ozaman da hep liste yapıyordum kendime 😍🥰
Swan97 K-1997 bebetolarımızın cinsiyetinin belli olduğu günler birbirimize heyecanla anlatmak nasip olsun 🙏🏻
K-1997 Sedoliko ben ev hanımıyım ya boş bol boş vaktim var kuzum sende aklına gelenleri bana söyle ❤️