4+6 var olurmu kızlar .. ☺️ cumartesi 5+0 oluyorum. Doktora randevum var o gün kese görünür inşallah. Adete 3 gün kala betam 120 idi. 48 saat sonra 260a çıktı . Tahminime göre cumartesi 3000 olacak beta 2 kat artışa göre.
İlk öğrenenler direk paket mi aldı naptınız?
Ben evimin yakınında özel hastane olduğu için orda kese ve kalp artışı gördükten sonra doktor arayışına gireceğim