K-1997 Sedoliko ben ev hanımıyım ya boş bol boş vaktim var kuzum sende aklına gelenleri bana söyle ❤️
Cemre44 Ok_Ailesi tamamdır bekliyorum benim randevum birde yarın 5+2 oluyorum hadi bakalım ne diyecekler
Cemre44 Ok_Ailesi hocam sana folik asite başla dedi mi doktorun. Kanlara vs bakmadan daha gebelere folik asit dayatılmasına gıcık oluyorum
Swan97 Kızlar regl olur gibi ama daha şiddetli (uykudan uyandıracak kıvranacak kadar) ağrısı olan var mı benim gibi? İlk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için çok korkuyorum onda da ağrım olmuştu çünkü. Normal mi bu süreç? 5+4 görünüyorum sat a göre
br2023 Cemre44 yok🙈daha gidemedm randevu almam lazm 2 gün daha beklemeliyim randevu almstm iptal oldu 15 günüm dolması lazm
Ok_Ailesi Cemre44 çok şükür çok güzel geçti keseyi gördük içinde oluşmaya başlamış dedi doktor haftasına göre çok güzel ilerliyoruz dedi 2 hafta sonra kalp atışını dinlemeye gidicez Allahın izniyle Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin seninde güzel haberlerini bekliyorum ❤️
Ummuhnm Swan97 bende 5+1im daha gitmedim heyecanla bekliyorum inşallah sağ Salim hepimiz kucağımıza alırız 🤲🏻😊
Ummuhnm br2023 verdim canım en son 2425cıktı bidaha vermene gerek yok denildi sağlık ocağına sen verdin mi