Hmyraltnts Ben sezaryen olduğum zaman yağ nekrozu vardı ortada açıklıktan sürekli yağ akıyordu 4,5 ay sonra kapanınca sol tarafımda sertlik olduğunu fark ettim ama açıkçası ağrı yapmıyor kabızlık sorunumda yok ben acaba kesi yeri fıtığımı diye düşündüm sadece doktorum ultrasonla baktı eliyle kontrol etti hani kilolusun kesin değil diyemem ama ben olduğunu düşünmüyorum sol kısımda ki yağ erimemiş kümeleşmiş bence mutlaka zayıfla dedi bir de ben de bu bebeğim 5,6 aylıkken yani açıklık kapandıktan hemen sonra oluştu o yüzden bilemiyorum varsa da şuan ameliyat olamam zaten kilo vermem lazım ama inşallah yoktur doktorum da yok dedi de kafam karışık 🤔