Hmyraltnts merhaba, üstünden uzun zaman geçmiş ama bu konuda birşey danışmak istiyorum. Benşm dikişlerimin üstünde bahsedilenler gibi şiilik var ama dikiş boyunca , belli bir noktada değil. Doğum yapalı 5 hafta oldu. Sizinde böyle dikiş boyumuydu yoksa belli bir yerde miydi şişlik? Doktora gideceğim 4 gün sonra ama içim içimi yiyor endişeden