iremdemirr bi sitede ne okudum biliyo musun, eğer isteyerek kabul ederek sezaryene girersen, psikolojik olarak kendini güçlü hissedersen daha hızlı baş edermişsin agrilarla.
Yav olacak bitecek, acısı da olacak ama sonuçta hemşire var doktor var ağrı kesici var. Rabbim çocuk vermiş, bak bu zamana kadar sağlıkla gelmiş, sen de iyisin, daha ne olsun, ne kadar şanslısın aslında. Korkma, korkmayalım.