mombutblondie ben de öyle düşünüyorum, sonuçta insanlar burda psikolojik destek bulmak için geliyor, herkesin terapiye milyarlar sacacak durumu yok. Pozitif deneyimimizi dibine kadar paylaşalım, negatif de saklamayalim ama güzelce anlatalım, bilelim deneyim böyleydi herkes farklıydı diyelim ki kimsede travmatik korku kalmasın