sehrengiz_8 Haticeanneeeee siz kaç haftalıksınız benim daha var da korkusu hep içimde maalesef. 14+6 yım
Tugce-89 Benimde ilk doğumum sezeryan çok korkutmuşlardı ama hiç öyle olmadı çok rahat geçti allaha şükür kum torbasıda koymadılar bana ikincide inşallah rahat geçer 🙏
surpriz_2 Haticeanneeeee benimde ikinci olacak bende de ayni korku var birinciyi düşündükçe kötü oluyorumm baya agri çekmiştim 😒
Haticeanneeeee Bebekannesiii_ kolay canım ama doktorlar her riski sana veriyorlar kağıt falan imzalatıyorlarmış
Ahsen2024 Haticeanneeeee Ben agridan degil ama geride kizimin kalmasindan korkuyorum ya bsy olursa die.ilk doğumumda hic boyle korkmamistim şimdi geride cocugumun olmasi ya bana bsy olursa die dusunmekten uyuyamyrum bazen😞
Haticeanneeeee Ahsen2024 onu bende düşünüyorum canım gözümüzden sakınıyoruz bize bişey olursa perişan olurlar annesiz ev olmaz 😞
Azracagla Haticeanneeeee 1 hafta önce doğum yaptım canım 3 yıl arayla 2.ci sezeryanım bende hep bir korku telaş içindeydim sana tavsiyem gerçekten metanetli ol ve bol yürümeye gayret et gerçekten ameliyat zaten uyusuk bir şekilde olup geçiyor yürümek gerçekten 2.de daha kolay ve iyileşme sürecim benim daha kolay oldu şimdiden hayırlı doğumlar 😇
nazazra24 Haticeanneeeee benimki nisan sonu nasip olursa o zamana bu paylaşım durursa sana buraya tecrübelerimi yazıcam 😁😘