Benim de 2. ameliyyatım olucak inşallah 2 ay var daha. İlkim de ameliyyat idi. İlk çok kolay ağrı sızısız geçdi benim için 5-6 saat sonra yatakdan kalkdım yürüdüm ve eve 2 gün sonra gittim ev işlerimi çok kolaylıka gördüm. İnşallah ikinci ameliyyatımdan sonrada çabuk toparlanırım