Haticeanneeeee Kızlar ikinci sezeryanımı olucam daha var ama çok korkuyorum ikinci daha zor diyorlar ağrı bakımından ikinciyi kolay atlatan var mı aranızda yada ikinci sezeryanını yapacak olan 😞😞
Fundabshnn Haticeanneeeee Bende çarşamba günü ikinci sezeryanımı olacağım inanın ameliyattan çok korkuyorum ilkinde böyle olmamıştı 😫
Haticeanneeeee Bebekannesiii_ tecrübe açısından hiç düşünmüyorum zaten canım o zaman tecrübe kazanmış oluyoruz tabi ama ağrı bakımından o kum torbaları glwihor aklıma 🥹
nazazra24 Haticeanneeeee benimki nisan sonu nasip olursa o zamana bu paylaşım durursa sana buraya tecrübelerimi yazıcam 😁😘
Haticeanneeeee Bebekannesiii_ ilkinde koydular canım onu hiç unutamıyorum bunda da koyarlarsa korkusu var 🫣🫣
Bebekannesiii_ Haticeanneeeee belki koymazlar o gaz çıkarmanız için sanırım bol bol yürüyün ya da normal doğum tercih edin olmuyor mu?
sehrengiz_8 Haticeanneeeee bende çok korkuyorum bir de pandemi döneminde doğum yapmıştım ve o ağrı kesicileri pandemi hastalarına kullanmışlar ve hastanede stoğu bitmiş 4 saat arayışın ardından ağrı kesicime kavuştum ama çok korkuyorum o dört saat çektiğimi bilirim biri beni de rahatlatsa keşke
Haticeanneeeee sehrengiz_8 ah canım bakalım ikinci rahat olur diyor herkes bakalım nasıl olacak görücez bunu içimizde tutamıycaz buraya yazıyoruz ama işte sadece rahatlamak için 😅😃
sehrengiz_8 Haticeanneeeee siz kaç haftalıksınız benim daha var da korkusu hep içimde maalesef. 14+6 yım