Genel olarak rahim filmi çektirenlere sormak istiyorum. Doktorum iki tane test önerdi bana da, daha sonra gerekirse rahim filmi çekilmesi gerekiyor dedi. Kalp hastalığım olduğu için, acı eşiğim çok düşük,en ufak bir acıda çarpıntım başlıyor ne yazık ki. Anestezili çektirenler, hastanede kaç gün kaldınız ve ya anesteziden ne kadar süre sonra kendinize geldiniz?