MihribanErdem Bbk88 hayır söylemedi doktorlar uterus normal demişlerdi ama usg den ziyade rahim filmi ile tüplere bakılmak için çekimde anlamışlardı
Bbk88 Ecem0707 anladim canim onsallah hayırlısı ile olur ben de kimyasal gebelik gecirdim 7 ay oldu 1 sene dolunca olmazsa aşılama yapari desi doktor