Ecem0707 ben de çektirdim doktorum 3 ay değerlendirin dedi sonra gelin demişti ama ben iki farklı doktora gitmiştim ı zaman diğer doktorum rahim filmine baktı sonra bana letu diye bir hap verdi yumurta geliştirici onu kullandım ilişki günü önerdi eğer bu ay da olmazsa çatlatma iğnesi yapacağız dedi