Suadmsv hiç kormayin anestezi olmadan cektirmistim ben, aletler filan hbr c acıtmıyor yerleşirken, alttan muayene smear testi gibi düşünün. Sadece ilaç verildiğinde 10-15 saniyeliğine regl ağrısı, gaz sancısı tarzı gibi anlık karın ağrısı oldu. Anestezi almanıza bile gerek yok bence. Hiç korkmayın canım çok kiymetlidir hiç zorlanmadım, Dr um anestezili yapmıyordu ısrar da etsem yapmadı, iyi ki de almamışım boşuna anestezi.