Bebis-11 benim daha önceden çok oluyordu , hatta geceleri Kelime-i şehadet getirip uyuyordum ölcem sanıyordum , daha sonrasın da bunun pskilolojık olduğunu iyice anladım ondan sonra ara ara geldi ben sakinliğimi korudum sakince nefes aldım bekledim 5 dk ya geçti şu sıralar o yok benden çok şükür