travmatikzat Cankuss35 benim lise döneminde vardı yaklaşık 8 yıl önce sonra ben onu yendim , hamilelikte hiçbirşey olmadı , doğum yaptıktan sonra da olmadı sadece biraz lohusalık hali oldu o da 20 günde geçti , 2,5 yaşında çocuğum
travmatikzat Cankuss35 ama ilaçların bağımlılık yaptığını ve ilaç kullanmalarına rağmen geçmediğini söyleyen insanlar var
YaSeEeeee Kızlar hepinize geçmiş olsun demekki bu durumu herkes yaşıyor maalesef, 2018 doğum yaptım 2019 sonlarına doğru bende bir duygu durum bozukluğu kaygı başladı deprem tetikledi bunu ama zamanla yenemedim daha da arttı dr psikolog derken panik atak değilsin ama anksiyete bozukluğu yaşıyorsun dedi 1 yıla yakın ilaç ve terapi aldım yavaş ama rahat bıraktım devamın da ara ara terapi aldım dr’um bu durumu aşabiliyorsun kendinle baş ediyorsun deyince dedim bu beyinle alakalı ve de herşey Allah’tan geliyor bolca dua dua izzet güllü hocamızı da çok dinledim şimdi 2.ye hamileyim 20 haftalık arada aklıma geliyor doğum korkusu vs ama anda kalıyorum geleceği düşünüp kaygı etmiyorum sizde öyle yapın ayetel kürsü ve elemneşrahleke sadrak duasını bolca okuyun Allah’ın izniyle geçiyor Rabbim hepimizin gönlüne ferahlık versin inşallah 🤲🤲🤲🤲😍
Cankuss35 YaSeEeeee canm çok geçmiş olsun . Hamilelikteki çok farklı diğerlerine benzemiyor . Benim vücudum hormonları kabul etmiyor mesela o yüzden tepki gösteriyor bu kadar herkesin ki çok farklı Allah hepimizin yardımcısı olsun
YaSeEeeee Cankuss35 geçti gitti çok Şükür ama kesinlikle terapi almanı öneririm devlete gidersen hemen ilaç veriyorlar ama gebelikte kullanılmamalı diye biliyorum yada ona göre ayarlarlar herhalde
travmatikzat Cankuss35 2 seans boyunca beni dinledi , delirmediğimi çıldırmayacağımı söyledi bu şikayetlerin anksiyete sorunu olan herkeste olduğunu söyledi yarın tekrar gideceğim emdr tedavisi uygulanacakmış güvenli yer çalışcaz
Bebis-11 travmatikzat ah canım benim keşke yakın olsak da sana ilk hamileligimde yaşadıklarımı doğurduktan sonra da neler yaşadığımı anlatsam hamileliğimin 6.ayinda hem panik atak hem anksiyete beni mahfetti dedim ben kafayı yedim alın şu bebeği karnimdan ben kendimi öldürücem beni psikiyatri yerine farklı farklı 5,6 hocaya götürdüler her götürdükleri hoca saçma sapan şeyler diyip muska yaptı o muskalar beni iyiyce boğdu neyse doğum yaptım gene aynıyım daha beter oldum sinir krizleri bayılmalar psikiyatriye gittim bebegimi o yüzden emziremedim ilaç kullandım ama ne ilaçlar yüksek toz ve sürekli ilaç değişikliği hiç bir fayda etmedi 4ay bebeğime kaynanam baktı neyse ben evime gitmek istedim Mardin’e orda başka psikiyatrik ye gittim onun verdikleri iyi geldi 1yildan fazla kullandım şimdi 2.ye hamileyim doktor ağır olduğu için bırakmamı söyle bıraktım bir kaç hafta zorlandım sadece baş dönmesi yaptı bıraktığım için çok şükür 4.ayimdayim bir sıkıntısı yok inşallah olmazda Allah’ım yardımcın olsun canım herşey kafada bittiyor arada geliyor ben o an farklı şeylere yöneliyorum kızımla falan oynuyorum
travmatikzat Bebis-11 o kadar zor ki , kime neyi nasıl anlatacağımı şaşırdım , sanki hiç geçmeyecek gibi sanki herşey daha kötü olacakmış gibi hissediyorum. Ne yediğim içtiğimde tat var ne gezdiğim gördüğümde 😭
YaSeEeeee travmatikzat korkun ne peki neyle baş edemiyorsun ? Mesela benim ki deprem kaygısıydı hala en ufak bir şeyde çarpıntım oluyor
Bebis-11 travmatikzat inan gecicek hepsi geçiyor inan seni çok iyi anlıyorum koskocaman dünyada kocsman Bir boşluktasin ama ilaç kullanman lazım hemde doğru ilacı bulana kadar benim halimi görseydin kendi haline sevinirdin 1bucuk yıl ilaç kullanıp bıraktım geçti gitti seninde gidicek
Cankuss35 YaSeEeeee dozunu ve ilacı ona göre ayarladı ben dipteyim çünkü beyinde karıncalanma vs ağır yaşıyorum ve 14. Haftaya kadar sabrettim . 2.300 verdim ilk seansa çok geldi bana ücreti nasıl vericem sürekli ona o prayı özel muayenesi var
YaSeEeeee Cankuss35 madem öyle devlete git canım böyle çok hasta var bir şekilde kullanılıyor yani bu ilaçlar yapacak bişi yok takipte kal
travmatikzat Cankuss35 3 seans gittim ve bana o sıkıntı anında ne yapacağıma dair herhangi bir öneride bulunmadı , açıkçası verim almadım boşuna zaman ve para kaybı , bu durumda en kesin çözüm psikiyatri
2lokummannesiii travmatikzat Atak geldiği an ölüyor sanıyor insan ama ölünmüyor süründürüyor. Maalesef bu hastalık tamamen geçmiyor 10 sene sonra bile tekrar edebiliyor. Tam geçti deyince ortaya çıkıyor. Ben de bazen çatlayacak gibi oluyorum. O anlar gelince ilginizi dağıtmaya çalışın. Bebeğiniz var karnınızda onun için buna katlanmaya çalışın. Maalesef ilaçlar etkiliyor. Hiçbiri temiz içerikli değil. Çoğu iyi olan psikiyatr asla önermiyor. Atlatmaya çalış diyor.