_momandad yani normalde ani şeylere çarpıntım oluyordu normalde de depresif biriyim bi ton şey yaşadım normal insanlar gibi kolay olmayan şeyler burda anlatamam hepsini ama genel olarak çocukluktan beri hayatım normal gitmedi e Buda bende iz bırakıyor . Hamilelikte çok şiddetlendi normalde 2-3 gün sürerdi en fazla böyle şeyleri daha önce hiç yaşamadım ölüyorum sandım bildiğin aniden gelen sıcak basması daralma kalp sıkışması ölmek kurtulmaktı benim için