travmatikzat Kızlar aranızda anksiyete teşhisi konuş ilaç kullanan var mı ? Faydasını gördünüz mü ya da bağımlı oldunuz mu ? Ben sanırım telkinle yenemiyorum ilaç kullanmam gerekecek
Nur_gnn travmatikzat Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor bir durum. Ben ilaçla değilde izzet güllünün videolarını izleyerek atlatmıştım bi deneyin isterseniz. ⅘ senedir panik atak geçirmiyorum. İnşallah sizede faydası olur
Bebis-11 travmatikzat ah canım benim keşke yakın olsak da sana ilk hamileligimde yaşadıklarımı doğurduktan sonra da neler yaşadığımı anlatsam hamileliğimin 6.ayinda hem panik atak hem anksiyete beni mahfetti dedim ben kafayı yedim alın şu bebeği karnimdan ben kendimi öldürücem beni psikiyatri yerine farklı farklı 5,6 hocaya götürdüler her götürdükleri hoca saçma sapan şeyler diyip muska yaptı o muskalar beni iyiyce boğdu neyse doğum yaptım gene aynıyım daha beter oldum sinir krizleri bayılmalar psikiyatriye gittim bebegimi o yüzden emziremedim ilaç kullandım ama ne ilaçlar yüksek toz ve sürekli ilaç değişikliği hiç bir fayda etmedi 4ay bebeğime kaynanam baktı neyse ben evime gitmek istedim Mardin’e orda başka psikiyatrik ye gittim onun verdikleri iyi geldi 1yildan fazla kullandım şimdi 2.ye hamileyim doktor ağır olduğu için bırakmamı söyle bıraktım bir kaç hafta zorlandım sadece baş dönmesi yaptı bıraktığım için çok şükür 4.ayimdayim bir sıkıntısı yok inşallah olmazda Allah’ım yardımcın olsun canım herşey kafada bittiyor arada geliyor ben o an farklı şeylere yöneliyorum kızımla falan oynuyorum
Cankuss35 travmatikzat görüyor gibiyim bende hem depresyon hem anksiyete olmuş gebelik hormonlarından kaynaklı . Bir hafta oldu ama ara ara anksiyetem tutuyor yine
_momandad Cankuss35 İlk belirtileriniz neydi.Anksiyete tanısı neye göre kondu size acaba bizimle paylaşır mısınız
Nur_gnn travmatikzat kulaklığı takıp onu dinleyerek uyusanız. Bide bazı videolarında not aldırıyordu atak geldiği zamnlar tekrar gibi felan onu deneseniz
Cankuss35 travmatikzat evet gebelik yüzünden bende yenemiyorum beynimi kontrol edemiyorum delirecek gibi hissediyorum buraya giriyorum bir çok kişi bunu yaşıyor yalnız hissetmiyorum . Beş dakika iyi beş dakika sonra ağlamaya başlıyorum gece uyuyamıyorum nolcak bilmiyorum çok zor
travmatikzat Cankuss35 çevremde hiç yok benim gibi , olsa belki bir nebze rahatlardım kimseye de söyleyemiyorum saçma sapan damgalar yapıştırıyorlar , bazen gayet iyi oluyorum diyorum ki yendim iyileştim , bazen de çıldıracak gibi oluyorum
Cankuss35 travmatikzat evet seni çok iyi anlıyorum bu durumu yaşayanlar herkes bizim gibi benımde etrafımda kimse yok böyle . İmreniyorum gerçekten Buda bi sınav çekcez mecburen . Sabahtan beri ağlıyordum sıkıntlıydım şimdi iyiyim ama beş dakika sonra nolurum bilmiyorum . Sen millete anlatmaya çalışma anlamazlar yorma kendini hiç . Psikiyatri ile görüş bence
Nur_gnn travmatikzat inşallah bende dua edecem 🤲 çok zor hele ki bebekle Allahım tüm bu sıkıntıyla başedenlere sağlık versin atlatmayı nasip etsin
Cambardak__ Yıllardır yasiyorum hamile değilseniz passiflora isimli bir şurup var eczaneden alınıyor onu tavsiye ederim bana çok fayda saglamisti %100 doğal bir surup
travmatikzat Cambardak__ hamile değilim doğum yaptım ilaç kullanmamda engel yok , herkes kullanabiliyor mu bu şurubu bi yan etkisi yok mu
travmatikzat Cankuss35 bende bugün evde tektim , duramadım kardeşimi çağırdım ama hala tetikteyim sanki yine kötü olacakmışım gibi geliyor