Nurbusra_ al benden o kadar 32 oldum bende hastayım ödüm kopuyo bişey olcak diye tüp bebek değil benimki ama ilk gebeliğim kayıpla sonuçlandı sonra çatlatma falan tedavisiyle bu oldu haftalar hızlıca geçsinde sağlıkla kucağımıza alalım ben başka bişey istemiyorum