Beyzab95 Hahahaha bende ikisinde de korku var. Dikişten kesikten çok korkarım. Parmağım hafif kesilse günlerce asla ona dokunmam 😂 Ama sezeryanda ayrı bir fobim var, kimileri çekiştirmeleri hissediyormuş, içinden birşey boşalıyormuş falan abooo içim bir tuhaf oldu bak yine 😂😂