Nurmert bebeğim hiç bahsettim mi bilmiyorum ben kendim ebeyim zaten Serklaj konusunu kendim ve çevremde yaşayan pek çok kişi olmadığı için sürekli buraya yazıyorum içimi buraya açıyorum gibi birşey. Çünkü yaşayan hastalar oluyordu ama hiç başıma geleceğini tahmin etmediğim için sormadım bugüne kadar belli başlı şeyler biliyorum.birde ben ilçe hastanesinde ebetim bizde çok riski grup hasta gelmez normal doğum yaptırıyoruz genelde sezeryan da riskli gebelikse sevk oluyor genel anlamda. Şimdi ebe ol istersen doktor ol kendin yaşarken çok başka . Doğumun az çok nasıl ilerleyeceğini ilerlemeyecprihi biliyorum biz bazen ambulansla sevk yerme hastayı ayakta yolluyoruz mesela gidebilecek ise kendi aracıyla, aktif travayda ise 4cm üzeri ise ambulans ile bizde eşlik edip götürüyoruz merkez şehir hastanesine mesafe 40dk. Gebelik öncesi foğumhanede çalışan biriydim zaten. O 40 dakikada hastanın ne hallere gelebildiğini çok iyi biliyorum 😅😅 ben de başında doğardım stresten yetiştirsek diye:) o yüzden normal olsun illa gibi bi çabam yok . He zaten serklaj sürecini yaşadım daha uygunum belki yapı olarak kolay açılacak bilmiyorum ama acıkcası o kadar stres yaşadık ki serkşajlı gebeler olarak hani tekrar tekrar strese girmek istemiyorum. Yarın bu serkşaj yapan uzaktaki doktora gideceğim kontrole. Birde bulunduğun yerde ki doktora gidiyorum ne olur olmaz diye normalde 2 doktora yani. O buradaki bugün 38.5 e gün verdi. Bana çok geç geldi bilmiyorum gönlüm dikişi atan doktorumdan yana. Ona da bu yetişememe kaygısını anlatmıştım haklısın bekli olmaz demişti . Sezeryan istersen 38demişti . Yarın tekrar net konuşacağım tam 38de beya 37 hafta içerisinde alabilir mi diye . Çünkü nur baskı ağrı kaburga ağrısı hepsi zorlamaya başladı benim aklıma direk ya dikiş açılırsa nolur geliyor. Bebiş 2600 olmuş sanki ben bu haftadan sonra aşırı değiştim hani 35 den sonra direk bi ağırlaştım ne dönebiliyorum ne nefes alabiliyorum bir psikolojim bozulur gibi oldu .