Gulays Midwife10 yoo çok şükür pda Şi vardı oda kapanmak üzereydi son kontrolünde önümüzdeki ay kontrolü var Şubat’ta benim doğumda Şubat’ta bakalım neler olacak
Gulays Midwife10 çok çok teşekkür ederim canım bu günler güzelce geçsin ins sağ salim kucagimiza alalim
Nurmert Midwife10 benim dkişlere baskı uzun haftalarca oldu 38e gün verdi canım riske atmak istemiyorlar onlarda:(
Gulays Nurmert çok çok iyi 38 çok iyi bol bol muz (günde biri geçme kabızlık riskli) ceviz kefir tüket bebisi bir güzel besle yumurta balık et de tüket gerisini hiç düşünme sağlıkla gelsin kızlı erkekmi
Midwife10 Nurmert kız nur saraç bide topaç gibiymiş 3800 ne🧿nasıl taşıdın onuu o iplerle aşağıda 🙂 bide sen yatmadım ben diyorsun ben iki dakika ayakta dursam aşağı çekiyor gibi oluyor normal mi bilmiyorum
Midwife10 Gulays benim erkek canım bugün 2600 geldi normalmiş haftasına göre diğer değerleri de haftasıyla uyumlu çok şükür 🙏🏻 yiyorum ya yumurtadan da tiksinme geldi artık😅
Gulays Midwife10 Midwife10 yumurta yiyemezs n yeşil mercimek haşlayıp salata yapabilirsin oda mükemmel oluyor dengeler canım hadi sağlıkla gelsin oğlusun benim kizikada 32 oldu bakalim
Midwife10 Gulays şeninde sağlıkla gelsin canım birşey aklıma takıldı hani dikişini almış ya neden 1 cm Le bekletmedi de suni sancı verdi uzakta olduğu için mi
Sfyhtpglu Midwife10 bende dikişlerimi 37/1 de aldırdım 1.5 cm açılmam vardı hala bekliyorum 38/2 bakıyor zaten dikişleri aldığında açılmaya sıkıntılı bi durum varsa yatırır diye düşünüyorum ama yine doktoruna sor
Midwife10 Nurmert tosun ya😅❤️🧿 cidden ben şimdi zorlanırken seni hayal ettim nasıl taşıdın onu dikişle bilmiyorum ayaktayken oluyprmuydu aşağı doğru baskın. Tuvalete sık gitmen
Nurmert Midwife10 benim hep oldu o ben çok erken haftalardan itibaren çıkamadım tuvaletten gece çok sık giriyordum ağrım baskı hep vardı ama bi şekilde bitti bu minik adam geldi🌸 valla nazar değdi çocuğuma ya 1 hafta -10gündür mafoldu çocuk
Midwife10 Gulays anladım canım vardır hakkımızda bir hayır ne yapalım çok erken haftalarda doğum yapanlarda bizim yerimize geçmek istiyorlar eminim o yüzden daha fazla isyan etmicem çok şükür buguen
Nurmert Sfyhtpglu 😅😅 belki kilosu iyi diye doğuramadım bilmiyorum:) gerçi doktor kilosunu biliyordu ona rağmen normal demişti ama 😅
Nurmert Sfyhtpglu doktorum sorun etmemişti onu ya ben eğer normali bekleyelim daha deseydim bekleyecekti işin şakası o 😅 ben beklemek istememiştim artık