Midwife10 ayy vallahii keşke 1 saate doğum olsaydı düşündüğünüz gibi😄 ne güzel olurdu. Ben oğlumdaki serklajlardan sonra 41+ da 2 gün hastanede hafif sancılarla yattım ve suni sancı verdiler, doğmuyordu eşek sıpası🤭 yani bence doktorunuzun dediği gibi 36 da güzelce aldırın dikişinizi, sonrada bebişiniz ne zaman hazırsa o zaman doğacak zaten.