Tugce_0707
Canım bnde 11+4 üm 2 haftadır 3 4 defa hissettim pıt pıt atar gibi oluyo ve bağırsak hareketi değil bu bebeğimin orda olduğunu hissediyorum bn ikiz gebeyim birini 2 hafta önce hissettim emindim birini de 2 3 gün önce ikisinide hissettim bnada saçmalama ilk gebeligin diyen çok oldu bn hemşireye sorduğum da olabilir bazı çocuklar hareketli olur ve bnim 3 üncü çocuğum erkekti 3 aya girdim dediğin gibi oldu bazı insanlar hisseder dedi yengemlere fln sordum hatta yengem bı bebeği vardı adet düzensiz olunca fark etmemiş düzensiz adet diye karnında birşey kayar gibi olmuş gitmiş hamile 3 aylık erkek sonuncu erkek onunda sadece oğlanda oldu kızlarda olmadı yani galiba erkek bebekler erken hareket ediomuymus birde herkes bebeğinin hareketini bekler ama ztn hareket gibi birşey değil orda olduğunu hissediyosun o pıt pıt atışla yani bnce bı anne bağırsak hareketini ve bebeğinin hareketini hissettiğinde yanılmaz inanmayanlar inanmasın kimseyi ikna etmek zorunda deilsiniz