Anonimoo ben ilk 19. haftamda hissettim karnımın sağ tarafında ara ara vurduğunds içimi gıdıklıyordu sonraki haftalar dahada belirgin oldu 23. haftada dışarıdan ilk hareketini gördüm döndü karnımın dağ tarafı havaya kalktı o sırada serum yiyordum o hareketlendirdi beyefendiyi şimdi 25. haftadayız normalde hareket halindeyken hissetmezdim şimdi iş yaparken bile kıpırdıyor içerinden en çok idrar torbama vuruyor bi vazgeçemedik şu huyumuzdan koşa koşa beni lavaboya götürüyor sağ olsun 😂 Eşimde ilk defa bu gece hissetti 1 ocağı bekliyormuş oğluşum babası elini koyduğunda hareketi kesiyordu gece süprizini yaptı babasına babasıda fazla elimi tutamadı korktu elimin ağırlığı bir şey yapar diye 😂😂