Tugce_0707
Bende bugün gideceğim ikili test için belki tahminde bulunur diye bekliyorum özele gidiyorum 12 16 hafta arası kesin biliomus özelde doktorlar bakalım hayırlısı aynen öyle herkesin farklı olur etrafımda var 3 4 kişi 3 ayına girip hisseden hepsi yani onların da hepsi erkek sorduğumda erkek çocuk cabuk hareketlenir demislerdi tabiki kız erkek ayrımı değil bnim ilk bebeğim olacak ikizlerim olacak ille kız ille oğlan olsun demiyorum hayırlı evlat olsunlar vatanına milletine dinine düşkün elleri ayakları düzgün olsun hayırlısı ile kucağıma alayım tek istediğim bu yani