bdenerigokce evet çıktık teşekkür ederim, biraz daha iyi fakat bebeğim 6-7 dakika tek göğüsü emip uyuyor 15 dakika sonra falan yine aç bir şekilde uyanıyor diğerini veriyorum falan derken en sonunda süt kalmıyor mama veriyoruz. Pompayla falan kontrol ediyorum olup olmadığını, zaten çokta korkuyorum tekrar sarılık olur diye