Aybarssmom_ Benim oğlum da biraz obur, özellikle atak haftalarında sadece benim sütüm yetmiyor, mecburen mama ile destekliyorum. Bende kuruyemiş işe yarıyor. Ceviz, badem, kuru incir yiyorum. Bir de eczanelerde satılan Lac isimli bir macun var, o çok işe yarıyor. Bestlak bende işe yaramadı mesela, kişiden kişiye göre de değişiyor.