Aybarssmom_ hangi ilacı kullanıyorsun kaç günde etki gördün? Benim ikizlerim oldu 37+1de. Sütüm az geliyor artırır denen şeyleri yiyorum biraz biraz sanki bi tık arttı ama bilemiyorum da çok. Benimkiler de biri 7 dakika civarı diğeri gözü kapalı hali dahil 10 dakikanın üzerinde emiyor uyuyakalıyor. Sze yarayan varsa bi söyleseniz