ikra4533 memnunsanız güzel ben ilk sonay hanıma gitmiştim ozaman bebek düşünüyordum onada söyledim adetimin yakınlaşmasına 3 5 gün falan vardı kasıklarım ağrıyordu çok ondan gittim bana dediki alttan muayne etti kist var gibi dedi biley vermedi adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım hamile olduğumu öğrendim meğerse kist olan şey bebek kesesiymiş bide beni tersledi sevmedim onu sonra lekelenmem oldu biraz özele hakan çeliğe gittim çok ilgilendi memnun kaldım ama ilk kızımı özlede sezeryan yaptım busefer okadar pra vermicem mis gibi hastane var dedim şehire gitcem dedim ona devam etmedim. Sonr gülhan hanıma gittim onda menun kaldım ikili testimi o yaptı bidahakine randevu bulamadım bende mustafa cihana gittim onu çok övüyorlardı ondada memnun kaldım bana ayrıntılı yap gel dedi ayrıntılıya gittim geldim bu sefer o izinliymiş gidemedim . 2 hafta sonra tekrar mustafaya aldım randevu yani yarın gitcem nasipse izinli değilse 🙄nedeyse 1 buçuk aydır doktora gidemiyorum kontrole yani serüven böyle bende değiştirmek istemezdim.