Yenianneperci35 ben de ilk doğumu mediguneste yapmıştım Okan arslanda şimdi yine Okan beyke devam ediyorum doğumu mediguneste düşünüyorum ama tabi Okan bey ekstra ücret aliyor özel kliniğe geçtiği için ben de acaba hastaneye mi geçsem diye düşünüyorum siz nasıl memnun musunuz mediguneste doğum ücreti son ne oldu biliyor musunuz bir de muayene ücreti ne kadar