RyEsa resmen şuan aynı şeyleri yaşıyoruz ya. 12. Haftama girdim. 9. Haftadan beri bi kanama,bi normal akıntı.. bi kanama bi iyileşme.. sabır çeke çeke endişe içerisinde geçirdim koca 1 ayı. Gerçekten çok bunaltıcı . Fitil kullanıyordum devlette verdiler diye ,ama özeldeki doktor onu bırak dedi. Yine Progestan türü başka bir ilaç verdi doktor sabah akşam iç dedi. Kanamam yoktu o sırada. Eve geldim doktordan,Daha o ilacı içmeden koyu renkte eski kan atmaya başladım. Üç gündür devam ediyor. Hep koyu ve soluk bir kan. Aktıkça rahatlama geldi. Karnım rahatladı resmen. Yarın gidip bebeğin durumuna baktırcam . İnşallah önceki kanamanın biriken pıhtılarını atmışımdır. Öyle umuyorum.