Kahverengiden korkmayın arkadaşlar ben resmen kan gölüne dönecek gibi kanamam oldu 14 haftalıkken ama öyle böyle değil bacaklarımdan aşağı aktı gittik ve düşmemiş çok şükür her kanama düşğk demek değil lütfen her kanamadan korkmayın olur mu :) Eşofmanımı kandan zor arındırdık o derece kanamam oldu hemen iki gün yatış verdiler progeston kullandım şimdi baya kahverengiye döndü 16 haftalığız ❤️